Warcraft

وبلاگی برای طرفداران بازی Warcraft و Wow

Warcraft

وبلاگی برای طرفداران بازی Warcraft و Wow

کل فیلم های سایت بیلیزارد درباره آرتاس

فیلم 1 مربوط می شه به قبل از حمله تاعون دوبله فارسی
عکس هایی از دمو

فیلم 1 مربوط می شه به قبل از حمله تاعون دوبله فارسی
عکس هایی از دمو



لینک دانلود

دانلود


فیلم 2 مربوط می شه به زمانی که آرتاس با فراست مور هانگر بر می گرده پیش پدرش
چند عکس



لینک دانلود

دانلود



فیلم 3 مربوط می شه به کشته شدن سیلوانس از زبان خودش بعد از آندد شدنش زبان اینگلیسی
چند عکس


لینک دانلود

دانلود


فیلم 4 مربوط میشه به تبدیل شدن آرتاس به لیچ کینگ اینم دوبله است
چند عکس


لینک دانلود


دانلود

دارم آپ می کنم فقط صبر کنید

آقا من یک انگیزه زیادی پیدا کردم تازه 2 تا مدال گرفتم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :yes::yes::yes::yes::yes::s57:




فیلم 5 مربوط می شه به بیداری لیچ کینگ از خواب 10000 سال کیفیت خیلی عالی مستقیم از سایت بیلیزارد دانلود کردم
چند عکس


لینک دانلود

دانلود


فیلم 6 مربوط می شه به تلاش هیرو ها برای قوی تر شدن یا همون LVL UP باری کشت لیچ کینگ که در این بین کلاس DK درست می شه
عکس هایی از دمو



لینک دانلود


دانلود

فیلم 7 مربوط می شه به برنامه ریزی برای حمله به لیچ کینگ در این فیلم شما می توانید کینگ ویرین پادشاه انسان ها
جینا و رونین رهبر جادوگر ها ( این دالارانو درست کردن و روی هوا گذاشتنش ) و ترال و گراش رهبر های هور ببنید .
عکس هایی از این فیلم

جینا

رونین[
کینگ ورین

ترال و گراش

لینک دانلود


دانلود


فیلم 8 مربوط می شه به حمله Horde و Alliance به لیچ کینگ و در این فیلم شما می توانید لیچ کینگ بعدی ببیند که به undead تبدیل میشه
چند عکس

عکس فردی که لیچ کینگ بعدی می شود


در این عکس رهبر  Horde و Alliance در کنار هم می بینیم .


اینم لیچ کینگ پدر سوخته:s57:شوخی نیست واقعا بعد مرگ باباش اونو سوزوندن:s57::s57:



لینک دانلود


دانلود


فیلم 9 مربوط می شه به نقش کیشدن برای حمله جدید به لیچ کینگ و بعضی جرم های لیچ کینگ نشان می ده این فیلم با زبان زیبا فرانسوی و زیر نویس انگلیسی است.
عکس هایی از فیلم
این عکس وقتی است که فرمانده قبلی شکست خورده و مورده داره تبدیل به undead می شه

اینم عکس جنایت


لینک دانلود


دانلود


فیلم 10 مربوط می شه به اخطار دادن پدر لیچ کینگ به خود لیچ کینگ و می گه Boss های تو ( همون رئیس محافظان در حدود 10-12 ) نمی تونن جلوی حمله بگیرن و اون ها دارن می آیند و لیچ کینگ احساس خوفی کلفتی می کنه می گه بزارید اون ها بیان فراست مو هانگر ( اسم شمشیرش )
عکس هایی از دمو





لینک دانلود
  
  
  دانلود




فیلم 11 مربوط می شه به جنگ با لیچ کینگ و گروهی از Alliance که فیلم هایی اول و آخر اون قرار داده شده . حتم این دمو دانلود کنید.

عکس هایی از دمو






اول دمو چیزی در بالا سر لیچ کینگ بسته شده که همون فرمانده جنگ قبلی که undead شده بود و لیچ کینگ به این حالت اونو در آورد تا عذاب جاودانه سوختن بکشه
و تبدیل به فونیکس ( سیمرغ ) undead یعنی می سوزه ولی نابود نمی شه  شد.


لینک دانلود


دانلود







فیلم 12 مربوط می شه به زمان مردن لیچ کینگ و ملاقات او با پدرش و تعیین کردن لیچ کینگ جدید که همون فرمانده قیلی است که تبدیل به فونیکس شده


این فیلم آخر خستi شدم دقیقا 24 ساعت یکسره دارم روی این فیلم ها کار می کنم
از دموهای دوتا بیشتر کار برد

اینم چند عکس از فیلم

لحظات جون دادن لیچ کینگ



دیدن فونیکس


فرمانده تبدیل به فونیکس- آندد شده


لحظه تاج گذاری لیچ کینگ جدید


لیچ کنیگ جدید




لینک دانلود



دانلود















THE END
نظرات 3 + ارسال نظر
احسان (Holywhisper) پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:55 http://www.night-song.mihanblog.com

آقا من حرف خودم را پس میگیرم که همه دمو ها را دارم خدایی این شماره 9 و 11 را نداشتم .البته شماره 11 را دوتای دیگه ازش دارم ولی این یکی را نداشتم. الان دارم دانلود میکنم مصطفی جان خیلی ممنون. راستی بزارید اینجا یک اعتراف کنم که من دیوانه وار عاشق آرتاس و داستان زندگیش هستم. تا به حال چندین بار با دیدن دمو ها و خط داستانی زندیگش در بازی و داستان گریه کردم میدونی از صمیم قلب دوستش دارم. راستی اگر کسی متن های انگلیسی دمو های شماره های 11،10،8،5 را خواست بگه براش بفرستم در ضمن سیستم مبارزه با لچ کینگ هم موجوده.

گینگ تِرِناس مِنتیل "پسرم روزی که تو متولد شدی بیشتر جنگلهای لُرداُران نام آرتاس را ضمضمه میکردند."( با صدای زیبا و ماندگار دوبلور مشهور آقای Earl Boen)

بلک لرد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:43

سلام سید جان
آقا من رفتم همه دموها رو دانلود کنم
فقط داداش یادت نره اگه بتونی اون دموهای قبلی که گذاشتی رو مثل همین یکی با توضیح بزاری دیگه خیلی محشر میشه
یه دونه دموی درخواستی هم داشتم
اون دمویی که گرام هل اسکریم مانوروث رو میکشه اگه بزاری محشر میشه
فکر کنم توب بازی فروزن ثرون دیده بودمش
دمت گرم مرد

بلک لرد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:56

بازم سلام
بابا سید جان این رمزا چیه برای مدیافایر گذاشتی
بزار همینطوری راحت دانلود کنن ملت
از بس تو این کلمه ها نگاه کردم چشمام چهارتا شد
بازم دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد